Tiramisu ahogy én szeretem :)
2018. január 06. írta: Spider Girl

Tiramisu ahogy én szeretem :)

Tiramisu ahogy én szeretem:)

Hozzávalók:


50-50 dkg tehéntúró és mascarpone, kb. 40 dkg babapiskóta, 2 dl tejszín, 5 dkg cukor( ha valaki édesebben szereti az tehet még bele ízlés szerint), 1/2 dl erős feketekávé, 1 tasak vaníliás cukor, kakaópor, étcsokoládé.

Elkészítési módja:


Összekeverjük az áttört túrót a mascarpone-val, a cukorral, a vaníliás cukorral, és annyi tejszínnel, hogy krémszerű masszát kapjunk. A főzött kávét ízesítjük pici cukorral és egyenként belemártogatjuk a babapiskótákat, és elkezdjük rétegezni a masszával együtt egy kipattintható tortaformába, majd körberakjuk az oldalát is. Hűtőszekrénybe rakva jól lehűtjük, majd tálalás előtt kakaóporral és csokiforgáccsal díszítjük.

12592673_213760112303728_5458367381185042257_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tinakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr713554495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása